Kiraz Cafe ve Pazar Kahvaltıları

Uzun bir aradan sonra,
Herkese Merhabaaaa:)
Şuan Ankara Ümitköy'de Kiraz isimli cafedeyiz..

Keyfim yerinde, bir blog patlatasım oldu:)
İs güç eğitim yazmak istemedim..
"Gezmece"ve"Yeni Yerler Keşfetmece" tarzındaki bir yazımın içinde bulunmaktasınız:)
Burası tam sevdiğim tarzda dekore edilmiş salaş bir country restorant..
Anadolu'dan ve Ege'den esintiler taşıyor..
Girişte biraz derme çatma gibi görünse de, samimiyeti sebebiyle hemen kendinizi iyi hissetmenize sebep oluyor..
İlginç bir dekorasyonu var..
Renkli,eğlenceli ve yaşanmışlık hissi veriyor..
Bizim son zamanlarda her haftasonu uğrak yerimiz oldu..
Herşeylerden bulunan serpme kahvaltısı annem Zehra sultanın pazar kahvaltılarını aratmıyor..
Ailece işletilen bir mekan.. 
Profesyonel bir servis olsun, çayım hemen gelsin, şak hemen sıcak ekmeğim tazalensin istiyorsanız burası doğru yer değil malesef:)
Bazı haftalar 90 lar dizisinden fırladığını düşündüğümüz lokanta garsonları oluyor.. Ancak onlarla tam iletişim kurmak pek mümkün olmuyor:)

Öyleki bu garson arkadaşların olduğu günlere denk gelirsek çay ve sıcak ekmek gibi bazı ihtiyaçlarımızda kaynakları idareli kullanabilmek için yan masadakilerle paylaşabiliyoruz:) çünkü çok geç geliyor:))

Şaka şaka o kadar diil tabi.. 
Ama inanın o kadar samimi bir ortam var:)
Ancak sahiplerinin olduğu haftalar giderseniz, kahvaltının dışında bir de keyifli sohbet imkanı buluyorsunuz..
Bu arada haftasonları huzurlu müzisyenler etnik müzikler çalıyorlar ve ortam acayip güzel oluyor..
Çocuklarımız ilk defa canlı performans izlediler bu gün ve tabi hayran kaldılar:)
Tipik bir Montessori çocuğu olan kızım Alya tutturdu "o müzik araçlarıyla ben de çalışmak istiyorum" diye:))
Oğlum Alp ise kendi çapında ot,çimen,saman,börtü,böcek derdindeydi..
Kahvaltı dışında başka bir öğün için gitmedik ama, muhteşem ev yapımı reçelleri ve çılgın çeşitlilikteki kahvaltılıklarıyla  sabah kahvaltısı için size burayı çoook tavsiye ederim..
Niye biliyo musunuz?
Ben Fettuchini Alfredo ve Sezar Salata varyanslarının menüsünü doldurduğu cafelerden biraz bıktım da ondan..
Bayılıyorum buranın sempatik, samimi,takmaz ve tınlamaz haline:))

Kahvaltı ve özellikle pazar kahvaltısı bizim için büyüüük önem taşıyor..
Ailece birlikte olabiliyoruz..
Uzuun uzun eğlenceli vakit geçirebiliyoruz..
Ve burası sayesinde evimizin dışında bir yerde aynı kalitede eğlenceli bir kahvaltı deneyimi yaşıyoruz..
Ha bir de söylemeyi unuttum..
Etrafta gezen hindi ve tavuklar var cafenin bahçesinin içinde:)
Bu hayvanlar bizim çocuklar hakkında ne düşünüyor bilmiyorum ama çocuklarımızın onlara bayıldığı kesin..
Kimbilir bir Pazar buluşuruz belki sizinle burda.. 
Birlikte kahvaltı yaparız ailece:)
Artık yazılarımı okuyan kişiler ile yolda karşılaşır oldum.. 
Siz benimle gelip konuşunca mutlu oluyorum.. 
Sosyal medya ve blog ne güzel bişey.. Heryerden pek çok dostu oluyor insanın.. 
Bu günlük bu kadar:)
Döndüm ben..
Bu bir ısınma yazısıydı..
Devamı her hafta gelecek..
Söz veriyoruuum..
Sevgiler..



Yorumlar

  1. Meditasyon yazısı gelecekse sizi yazmadığınız haftalar için affederiz:)
    Gülçin

    YanıtlaSil
  2. Hoşgrldin Damlacım yazmayı bırakma sakın sana bayılıyoruz

    YanıtlaSil
  3. Damlacim şimdi arada kaldım gitmeli mi gitmemeli mi?

    YanıtlaSil
  4. Damlacim simdi arada kaldım gitmeli mi gitmemeli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmeli! Senin seveceğin bir yer olduğunu düşünüyorum.. Bir deneyin:)

      Sil

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim:)

Popüler Yayınlar