Bilkent Koleji ile el ele..


Merhabaa:)
Bu hafta yoğun bir haftaydı bizim için..
Osemde aile toplantıları, Furkan Oruçta klüp çalışmaları..Damla Eğitim Danışmanlığın kurumsal işlemleri..
Hepsinden müthiş zevk alıyorum biliyorsunuz..
Ama haftanın en en en güzel kareleri Cuma günü gerçekleşti benim için..
Bilkent Koleji öğrencileri IB programı kapsamında CAS çalışmalarını bizimle yürütüyor biliyorsunuz..
Yani kısacası, gençler sosyal sorumluluk projesi kapsamında gönüllü olarak bizim çocuklarımızla etkinlik yapıyorlar.
Değerli CAS sorumlusu öğretmenleri Fatma Kaya ve Eğitim Koordinatörümüz Selma Somay hummalı bir çalışma ile sonunda gençler ile bizim çocukları bir araya getirmeyi başardılar:)
Her ikisine de sonsuz teşekkürler..
İyiki varlar!
Size biraz bu gençlerden bahsedeyim istedim,

Kanları kaynıyor tahmin ettiğiniz üzere, bildiğiniz fırlamalar tabiri caizse:)

Ancak o kadar bayıldım ki onlara..
Sınırlarını o kadar iyi biliyorlar, o kadar elit çocuklar ki inanamazsınız..
Sorumluluk duyguları müthiş!
Konuya hassasiyet ve bilinçli yaklaşımlarına hayran kalırsınız..
Onları yetiştiren anne babaların öğretmenlerin ellerinden öpmek lazım..
Eğitim budur arkadaş!!!
Ben de Bilkent Üniversitesi mezunuyum bildiğiniz üzere.. Bu nedenle ayrı bir gurur duydum ne yalan söyliyim:)

Tam 17 kişiler.. Her biri için gruplar ve aktiviteler belirledik..


Bu hafta kurabiye yaptılar, dans ettiler ve uzuun uzun geyik yaptılar mesela.. Muhabbetlerini dinlemelisiniz gerçekten eğlenceli çocuklar:)
Ciddi ciddi ne yapabiliriz diye kafa yoruyorlar:))
Zamanla klüp çalışmalarımız oturdukça aktiviteler de renklenecek..
Değerli hocalarımızdan Ekin hoca, Gamze hoca, Merve hoca ve Hakan hoca gibi pek çok hocamız da çalışmalara yön veriyorlar..


Tam 1 yıl birlikteyiz bu gençlerle..
Her cuma 14.30-18.00 arası gelecekler..
Başımızın üstündeler:)
Bi konuyu önemle vurgulamak istiyorum:
Eğitim rehabilitasyonla ilgisi yok bu çalışmaların..
Tek ama tek amaç sosyalleşmek ve kaynaşmak..
Aslında tam olarak paylaşmak:)

Siz de çocuğunuzun bu etkinliklerden keyif alacağını düşünüyorsanız her Cuma Furkan Oruç Merkezine bekleriz..
Büşramızı biliyorsunuz Aile temsilcimiz..
Kurumu arayarak kendisinden programı öğrenebilirsiniz..
Sevgiler..





Yorumlar

Popüler Yayınlar