Bu gün Dünya Otizm farkındalık günü

Bu gün 2nisan Dünya Otizm farkındalık günü..

Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığının "otizm eylem planı" çerçevesinde toplandık bugün..

Gerçekten umutlandım.. Güzel bir organizasyondu..Herkes son derece bilinçliydi.. Bakanlığın "otizm" için bu kadar organize çalışıyor olması ne mutlu..


Ben de Türkiye'deki olumlu örnekler başlığı altında oradaydım.. Aile Bakanlığı'nın talebi üzerine "Bütüncül Eğitim Sistemimizi" sundum..
Çok beğenildi yaşasın:))


Akademisyenlerden, üst düzey bürokratlardan, sivil toplum örgütlerinden, ailelerden övgüler aldım..

Birilerinin taktir etmesi güzel..

Bizim bu çalışmalarımızın ülkede yaygınlaşması için ne gerekiyosa yapacağım!

Bu gün benim için çook önemliydi..
Doğru yolda olduğumuzu teyid ettik biz bu gün.. Hiç tanımadığım kişiler gelip tebrik etti beni..

Dünya standartlarında olduğumuz için teşekkür ettiler:) Bense bazen uzaylı gibi hissediyorum kendimizi..

Günün anlam ve önemi notları:

Otizmli çocuklarımız.. Sizin için şimdilik elimden bu kadarı geliyor..Emin olun sizin için denemeyi hiç bırakmayacağım..Gücüm yettiğince..Sizi seviyorum..Sizi anlıyorum..
Yada en azından anlamaya çalışıyorum..
Ve anlatmaya çalışıyorum..

Sevgili Ailelerimiz, bu gün gördüm..
Herşey çok güzel olacak.. 
Biz yanınızdayız.. Git gide daha çok insan sizi anlıyor..Yalnız değilsiniz..

Vee Sevgili ekibime not:
Hayat suprizlerle dolu..
Hayallerimiz gerçek oluyor..
Tüm Türkiye çocuklara bütüncül yaklaşsın mı?Ne dersiniz :)))
Neyse biz işimize bakalım..
En iyisi için kendimizi parçalamaya devam:)
Gerisi Allah'ın işi..

Vee canım kocama not:
Sen olmasan bu yolda yürüyemem..
Pes etmeme izin vermediğin için teşekkürler.. Bu günü görmek de varmış:)

Hepinize teşekkür ederim..
Otizm farkındalık günü kutlu olsuuun:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar