Baba ve Çocuklar Arasında Bir Anne😁

Selam🙋🏻 Süper mutluyum💕 Birkaç hafta önce babamız yine içinden geldiği için çocuklardan birine yolda gördüğü bir minik hediye almış. İkisine de aynı anda almanın mühimiyetinin henüz farkında değildi😬. Tabi ki diğeri büyük patladı ağladı üzüldü küstü😢 Daha önce böyle durumlarda duruma pratik bir çözüm üretiyordum ve babaya da hafiften söyleniyordum yalan değil🙄 O da bana sinir oluyordu diye tahmin ediyorum😁 Sonuçta herkes mutsuz oluyordu bir de kocamla aram açılıyordu💔. Bu sefer hiç karışmadım ama gıcık bir tavır da sergilemedim. Mutfak işlerime devam ettim.  Yazık baba diğerini üzdüğü için müthiş üzüldü😞 Ben gıcıklaşmadığım için benden öneri almaya açıktı. Ben de sadece "bidahaki sefere düzeltirsin takılma" dedim😊 Ertesi gün diğerine hediye aldı. Bu sefer bir gün önce hediyesini zaten almış olan patladı😁 Dün akşam ise ikisine birden aynı büyüklükte hediye almış babaları💕 Uyandıklarında başuçlarındaydı hediyeleri.
🎁🎁Herkes çok mutlu uyandı bu gün🎈.. Hepimiz zamanla öğreniyoruz birbirimizle yaşamayı.. Kimse bilerek doğmuyor.. Hep daha iyisini yapmak mümkün, biz birlikte yaşamaya niyetliyiz asıl mesele bu sanırım💕.. Gerisi kendiliğinde geliyor👨👩👧👦 #aileiçiilişkiler #çatışmaçözümü

Yorumlar

Popüler Yayınlar