Gri Dünya Ve Renkli Dünya Arasında🌑🌏

Günaydın🌸 Tayt üstüne elbise ve üzerine boya lekesi çıkmayan sweatshirt, kulaklara ve alnına yapışkan küpe😁 Kime çekti bu çocuk?🙋🏻 Hayatımın büyük bölümünü insanlar tarafından tuhaf karşılanabilecek şeyler giyerek geçirdim😂 Yıllar sonra giydiklerim moda oldu ama ben hep o modayı birkaç yıl farkla kaçırdım😕 Çocukluğum boyunca pijamalarımı çoraplarımla takım giydiren annem hep nerde yanlış yaptığını sorguladı benim için😂 Haliyle Alya'dan da tipik giyinmesini beklemem mümkün olamıyor.. Boyaları sevdiği için mutluyum.. Boya lekeli bi kıyafetle içten içe gurur duyduğumu anlıyor mu acaba? Ya da umrunda diil mi başkalarının ne düşündüğü benim gibi? Özgün olmak zor bir tercihtir.. Ve kıymetlidir.. Bir gün yırtarsın.. O gün insanlar seni takip etmeye başlarlar.. Ancak o güne kadar kendi dünyanda takılırsın.. Eğlencelidir o dünya.. Oldukça renklidir.. Bir gün yeterince iyi olursan istediğin zaman gri dünyada takılırsın, istediğin zaman renklerine dönersin.. Böyle yaşamayı haketmek için gri dünyanın kurallarını yerine getirmen gerek tatlı kızım.. Bunu unutmadığın sürece keyfine bak😉#kendinolmak #alyazehrabaşesgioğlu

Yorumlar

Popüler Yayınlar