Sözsüz İletişim Eğitimi Hakkında 😞😒😏😊😌

Bu sözü çok severim😊 İnsan davranışlarını anlamanın en iyi yolu beden dili ve mimik analiz eğitimi almaktır. 2 yıl önce konuşmayan otizmli bireyleri anlayabilmek için çıktığım yolculukta, değerli hocam #paulekman ve ekibinden eğitim almak kısmet oldu bana.. Ve bu eğitimden sonra tüm satır arası mesajları görür oldum👁.. Bazen oldukça zor oluyor niyetini anladığınız kişiyle konuşmaya devam etmek😂 Şimdi ise 3-6 yaş çocuklarının beden dili ve mimiklerini anlamak, kreş yönetirken müthiş işime yarıyor🤓 "Gerçek ağlama, numara ağlama, karın ağrısı, acıkma, tiksinme, kontrolü ele geçirme, ayrılık kaygısı veya çaba" herşey suratlarında ve bedenlerinde duruyor apaçık😊 Bazen ailelerimiz şaşırıyor, benden daha iyi nasıl anlayabiliyorsunuz çocuğumun ne istediğini? Aslında çok kolay.. Yeter ki bakmayı bilelim.. Ve bir de.. 3-6 yaş arası çocukları sakın hafife almayın derim ben hep.. Tahmin ettiğinizden çok daha sağlam yüreklidir hepsi.. Ve hepsi 'tahmin edilebilir'dir bakmayı bildiğinizde👁 Bunları neden yazdım? Eğitimlerimi merak edenler hep soruyordu @solaunitasankara Paul Ekman eğitimleri düzenliyormuş şimdi gördüm. Hazır ayağınıza bu fırsat gelmişken gitmenizi tavsiye ederim. Sevgiler🙋🏻 #sözsüziletişim #nonverbalbehavior #nonverbalcommunication #lietome #socialpsychology #sosyalpsikoloji

Yorumlar

Popüler Yayınlar