Emek mi Şans mı?


Bu gün çocuklarıma her yıl olduğu gibi, babasıyla benim ne iş yaptığımızı, ne için emek verdiğimizi anlatacağım. Babaları bir hukukçu ben ise bir eğitimciyim.. Bizlerle çalışan çalışma arkadaşlarımızın neden bizim için çok kıymetli olduğunu anlatacağım. Çalışmanın, emek vermenin ailemiz için ne kadar önemli olduğunu ben de büyüklerimden öğrendim.. Ailemde tanıdığım herkes çok sağlam emekçidir.. Dedem son nefesine kadar çalıştı.. Babam hala çok çalışıyor.. Amcalarım.. Dayılarım.. Evdeki hanımlar ise ayrı bir emekçidir bizim ailede.. Çoğu zaman varsa evdeki yardımcıdan çok yorulurlar temizlik yaparken😂 Emeklerinin geçmediği işi benimsemez, önemsemezler büyüklerim.. Bu gün çocuklarıma büyükbabalarının ülkemiz için ne çok emeği olduğunu anlatacağım.. "Emek zekadan daha mühimdir" diyen Aziz Sancar'ı da anlatacağım.. "Şimdiki çocuklar çok şanslı" diyoruz her bakışımızda onlara.. İşlerini şansa bırakmasınlar dilerim.. Her ne iş yaparlarsa kabulumüz.. Ancak biliyorum ki yeterince emek vermeden, "şans" onları tam ve bütün yapamaz.. Emek verdikçe tamamlanıyor insan.. Emek yoksa hep yarım kalıyor bişeyler.. Bunu farketmelerini dilerim.. Farkındalık varsa gerisi kendiliğinden gelir çünkü😊#1mayısemekvedayanışma günü kutlu olsun🍃

Yorumlar

Popüler Yayınlar